שאלות נפוצות

מה מייחד את הפרחים של "בוטיק הפרח" מאתרים אחרים?

ב”בוטיק הפרח” אנו מציעים מארזים וזרי פרחים ייחודיים ברמת יוקרה גבוהה. כל הפרחים שלנו נרכשים מדי בוקר ישירות מחקלאים במושב, מה שמבטיח טריות ואיכות בלתי מתפשרת. כל זר נשזר בידיים מקצועיות ואומנותיות, כך שאתם מקבלים מוצר שהוא לא רק טרי אלא גם מעוצב באהבה ובמיומנות.

איך אתם מבטיחים את טריות הפרחים?

ב"בוטיק הפרח" אנחנו עובדים ישירות עם חקלאים מקומיים במושב. כל בוקר אנו רוכשים את הפרחים הטריים ביותר ומביאים אותם ישירות אליכם. כך, אנו מבטיחים שהפרחים שאתם מקבלים הם טריים ורעננים, ונשארים במצב המיטבי שלהם לאורך זמן.

האם אתם מציעים שירותי עיצוב פרחים לאירועים מיוחדים?

בהחלט! אנו מציעים שירותי עיצוב זרי פרחים ומארזים מותאמים אישית לאירועים מיוחדים כמו ימי הולדת, חתונות ואירועים עסקיים. המעצבים המקצועיים שלנו ישמחו ליצור עבורכם יצירות מרהיבות שמתאימות בדיוק לצרכים ולחזון שלכם, תוך הקפדה על כל פרט קטן.

מהם אזורי המשלוח שלכם וכמה זמן לוקח המשלוח?

אנו מציעים שירות משלוחים מהיר במיוחד, שנותן מענה לשרון ומרכז הארץ, זמן האספקה שלנו הוא בדרך כלל באותו היום או לכל המאוחר תוך 24 שעות מרגע ההזמנה. כך, אתם יכולים להיות בטוחים שהפרחים יגיעו אליכם במצב הטוב ביותר ובזמן הנוח ביותר עבורכם.

האם אתם מציעים שירות מנוי לזרי פרחים?

כן, אנו מציעים שירותי מנוי חודשיים לזרי פרחים. בתור מנויים תוכלו לבחור לקבל זרי פרחים טריים ויוקרתיים באופן קבוע לפי התדירות שמתאימה לכם. כך תוכלו ליהנות מפרחים טריים ומרהיבים בבית או במשרד לאורך כל השנה, ולהביא איתכם את הרעננות והיופי של הפרחים לכל מקום.

עגלת קניות
Sign in

No account yet?

חנות
0 רשימת המשאלות
0 items עגלת קניות
החשבון שלי
דילוג לתוכן